Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.
Diskusní fórum | Dobré a špatné zkušenosti s automobily | Nekvalitní motor Toyota Yaris 1.0 r.v. 2007
Bobešek Registrován: 17.10.2010 Příspěvky: 19 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 29.10.2010 20:25 |
Já mám s touto Toyotou bohužel špatné zkušenosti. Vše rozebírame na toyotaklubu pod tímto linkem: http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=16062 | |
AntonioGT Registrován: 23.01.2011 Příspěvky: 17 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 06.03.2011 22:34 |
I mistr tesař se utne. U jiných značek nedopadnete o moc lépe - spíše naopak _______________________ S Toyotou navždy a ne jinak http://toyoty.nolimit.cz/ | |
Bobešek Registrován: 17.10.2010 Příspěvky: 19 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 10.03.2011 17:23 |
Jojo. To se může stát i u jiných. Podle soudního znalce šlo o vadu materiálu (těsnění pod hlavu válce). Může za to voda co se za dva dny odstavení auta dostala do válce. Kdybych jel druhý den tak se jí tam nemuselo dostat tolik aby byla pístu na překážku. Hold mám smůlu. Je u téhle závady ještě druhá možnost a to že mi voda prdne do oleje. Pak stačí jen vyměnit těsnění a olej...... | |
Zaragus Registrován: 07.12.2010 Příspěvky: 28 poslat zprávu | zasláno: 14.03.2011 17:07 |
já normálně zjišťuju, že snad jediné použitelné motory, byly škodovácké MPička , VW TDízly z 90sátých let 66kw a 81kw a pak relativně i nějaký ten francouz alá atmosferické 1.4ky...... Tohle vše nesmrtelné motory | |
Bobešek Registrován: 17.10.2010 Příspěvky: 19 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 14.03.2011 18:55 |
No hold se s tím musím už smířit. Stalo se a snad mě už něco podobného nepotká. | |
AntonioGT Registrován: 23.01.2011 Příspěvky: 17 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 16.10.2011 15:26 |
Bobešek napsal: Jojo. To se může stát i u jiných. Podle soudního znalce šlo o vadu materiálu (těsnění pod hlavu válce). Může za to voda co se za dva dny odstavení auta dostala do válce. Kdybych jel druhý den tak se jí tam nemuselo dostat tolik aby byla pístu na překážku. Hold mám smůlu. Je u téhle závady ještě druhá možnost a to že mi voda prdne do oleje. Pak stačí jen vyměnit těsnění a olej...... Těsnění pod hlavou je problém ne výrobce ovšem řidiče - to že je to vada materiálu je čistě jen dojem odhadce. Mám již třetí Toyotu a vždy jsem si vše opravoval sám. Těsnění pod hlavou jsem odpáli již dvě. Momentálně tam nemám Toyoťácký těsnění a když budu chtít tak ho odpálím do týdne. To není problém. Toto je a vždy budu jen a jen průser řidiče a jeho chování k vozu. _______________________ S Toyotou navždy a ne jinak http://toyoty.nolimit.cz/ | |
Zbyšekanonymní | zasláno: 08.03.2012 13:57 |
Odpáli těsnění kdy se mně chce??? To je trochu divné ne? Od té doby, co znám Hondu poruchy motorů neřeším. | |
Bobešek Registrován: 17.10.2010 Příspěvky: 19 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 13.03.2013 19:30 |
AntonioGT napsal: Co to meleš? Jsi opravdu totálně vedle. Když tomu nerozumíš tak nedělej chytrého ano? DíkBobešek napsal: Jojo. To se může stát i u jiných. Podle soudního znalce šlo o vadu materiálu (těsnění pod hlavu válce). Může za to voda co se za dva dny odstavení auta dostala do válce. Kdybych jel druhý den tak se jí tam nemuselo dostat tolik aby byla pístu na překážku. Hold mám smůlu. Je u téhle závady ještě druhá možnost a to že mi voda prdne do oleje. Pak stačí jen vyměnit těsnění a olej...... Těsnění pod hlavou je problém ne výrobce ovšem řidiče - to že je to vada materiálu je čistě jen dojem odhadce. Mám již třetí Toyotu a vždy jsem si vše opravoval sám. Těsnění pod hlavou jsem odpáli již dvě. Momentálně tam nemám Toyoťácký těsnění a když budu chtít tak ho odpálím do týdne. To není problém. Toto je a vždy budu jen a jen průser řidiče a jeho chování k vozu. | |
Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!
Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.
Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.
Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.
Poslední diskuse
15.11. | kapitán | čím dál tím horší!!! | |
27.10. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… | |
26.08. | Metan | Nejde pridat CS | |
10.06. | Bluefrog | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
29.05. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
24.01. | tuningrob | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Falkon | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | ddsver | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
07.12. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… |
vstoupit do fóra
VIP podpora
Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Statistika
Počet uživatelů: | 9 543 |
Počet vozidel: | 41 679 |
Počet kilometrů: | 75 824 657 |
Spotřebované palivo: | 3 747 469 |
Průměrná spotřeba: | 9,08 |
Počet fotografií: | 5 569 |
Příspěvků v diskusi: | 1 699 |
Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)