Přihlášení
Uživatel:  ? 
Heslo:

nová registrace
nemohu se přihlásit


Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Dobré a špatné zkušenosti s automobily | Nekvalitní motor Toyota Yaris 1.0 r.v. 2007


Seřadit od:

Bobešek
Registrován: 17.10.2010
Příspěvky: 19

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 29.10.2010 20:25
Já mám s touto Toyotou bohužel špatné zkušenosti. Vše rozebírame na toyotaklubu pod tímto linkem:
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=16062 Smutek

AntonioGT
Registrován: 23.01.2011
Příspěvky: 17

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 06.03.2011 22:34
I mistr tesař se utne. U jiných značek nedopadnete o moc lépe - spíše naopak

_______________________
S Toyotou navždy a ne jinak
http://toyoty.nolimit.cz/

Bobešek
Registrován: 17.10.2010
Příspěvky: 19

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 10.03.2011 17:23
Jojo. To se může stát i u jiných. Podle soudního znalce šlo o vadu materiálu (těsnění pod hlavu válce).
Může za to voda co se za dva dny odstavení auta dostala do válce. Kdybych jel druhý den tak se jí tam nemuselo dostat tolik aby byla pístu na překážku. Hold mám smůlu. Je u téhle závady ještě druhá možnost a to že mi voda prdne do oleje. Pak stačí jen vyměnit těsnění a olej...... Velk smch

ondra

anonymní

zasláno: 13.03.2011 18:11
Každé auto, každý motor, mají své mouchy. Toyotu neznám, ale když napíšeš do vyhledávače typ motoru Z22SE (to je opeláckej 2,2i) tak se nebudeš stačit divit Koulen o Nejčastější závada je praskání, nebo přeskočení rozv. řetězu a následná destrukce motoru.... A víš, kvůli čemu toto všecko? Totiž soudruzi u Opela nedokázali od roku 2000, kdy se začal tenhle typ motoru vyrábět a montovat, i přes ty prvotní časté problémy s potkáním se motoru, vyřešit napínací soustrojí a jeho součásti. Prostě se u napínáku spoléhali jen na tlak oleje, místo toho, aby tam ještě přidali permanentní napnutí tak, jako to mají třeba u BMW. A nejhorší je na tom to, že až do roku asi 2005 si nemohl mít ani jistotu, že se ti po výměně a opravě celého motoru, tato událost nestane znova. Až pak s nástupem motorů Z20LET (2,0i turbo) přišli na to, že ten nový napínák s pružinou, je spolehlivější tak, že opravdu vydrží těch deklarovaných asi 250tis. km. Tak to jen aby si s nemyslel, že máš smůlu jen ty.... .

Zaragus
Registrován: 07.12.2010
Příspěvky: 28

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 14.03.2011 17:07
já normálně zjišťuju, že snad jediné použitelné motory, byly škodovácké MPička , VW TDízly z 90sátých let 66kw a 81kw a pak relativně i nějaký ten francouz alá atmosferické 1.4ky...... Tohle vše nesmrtelné motory Velk smch

Bobešek
Registrován: 17.10.2010
Příspěvky: 19

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 14.03.2011 18:55
No hold se s tím musím už smířit. Stalo se a snad mě už něco podobného nepotká. Velk smch Koulen o

ondra

anonymní

zasláno: 14.03.2011 19:54
Bobešek : Tohle si já říkám pokaždé, než nastartuju tu svoji 2,2i.....že mě to snad nepotká, že jsem pro jistotu ty rozvody nechal komplet vyměnit (za lidových 21tis.Kč Koulen o ) Bohužel ani tak není jistota. Ve svém okolí vím je minimálně o 3 "šťastných" majitelech stejných Z22SE motorů, kteří už takové štěstí neměli.... a všechno u najetých +- 120-150tis. km, kdy by člověk řekl, že je to auto defakto ani ne na polovině životnosti. No a teď nedávno řešil stejný problém na vectra webu člověk, kterému se to stalo již podruhé na stejném motoru u auta r.výr.2004
Kdyby to potkalo někdy mě, tak pujde auto rozebrat na n.d. a koupí se jiné. U deset let starého auta se oprava za 50tisíc,- prostě nevyplatí. Je to škoda, protože ten motor jezdí výborně a se spotřebou do 7mi litrů na dálky a ani ne do deseti litrů po městě.
Časy "nesmrtelných" motorů už dávno zkončily...

AntonioGT
Registrován: 23.01.2011
Příspěvky: 17

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 16.10.2011 15:26
Bobešek napsal:

Jojo. To se může stát i u jiných. Podle soudního znalce šlo o vadu materiálu (těsnění pod hlavu válce).
Může za to voda co se za dva dny odstavení auta dostala do válce. Kdybych jel druhý den tak se jí tam nemuselo dostat tolik aby byla pístu na překážku. Hold mám smůlu. Je u téhle závady ještě druhá možnost a to že mi voda prdne do oleje. Pak stačí jen vyměnit těsnění a olej...... Velk smch

Těsnění pod hlavou je problém ne výrobce ovšem řidiče - to že je to vada materiálu je čistě jen dojem odhadce. Mám již třetí Toyotu a vždy jsem si vše opravoval sám. Těsnění pod hlavou jsem odpáli již dvě. Momentálně tam nemám Toyoťácký těsnění a když budu chtít tak ho odpálím do týdne. To není problém. Toto je a vždy budu jen a jen průser řidiče a jeho chování k vozu.

_______________________
S Toyotou navždy a ne jinak
http://toyoty.nolimit.cz/

Zbyšek

anonymní

zasláno: 08.03.2012 13:57
Odpáli těsnění kdy se mně chce??? To je trochu divné ne? Zklamn Od té doby, co znám Hondu poruchy motorů neřeším.

Bobešek
Registrován: 17.10.2010
Příspěvky: 19

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 13.03.2013 19:30
AntonioGT napsal:

Bobešek napsal:

Jojo. To se může stát i u jiných. Podle soudního znalce šlo o vadu materiálu (těsnění pod hlavu válce).
Může za to voda co se za dva dny odstavení auta dostala do válce. Kdybych jel druhý den tak se jí tam nemuselo dostat tolik aby byla pístu na překážku. Hold mám smůlu. Je u téhle závady ještě druhá možnost a to že mi voda prdne do oleje. Pak stačí jen vyměnit těsnění a olej...... Velk smch

Těsnění pod hlavou je problém ne výrobce ovšem řidiče - to že je to vada materiálu je čistě jen dojem odhadce. Mám již třetí Toyotu a vždy jsem si vše opravoval sám. Těsnění pod hlavou jsem odpáli již dvě. Momentálně tam nemám Toyoťácký těsnění a když budu chtít tak ho odpálím do týdne. To není problém. Toto je a vždy budu jen a jen průser řidiče a jeho chování k vozu.
Co to meleš? Jsi opravdu totálně vedle. Když tomu nerozumíš tak nedělej chytrého ano? Dík
Vytoen


Nový příspěvek




Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!


Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.

Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.

Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.

Poslední diskuse

24.01. | tuningrobNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | FalkonNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | ddsverNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | WyderNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
07.12. | Kico85Spotřeby 3 - veřejná zkušebn…přečíst
04.09. | SestbitNejde pridat CSpřečíst
23.08. | tuningrobNejde pridat CSpřečíst
22.08. | WyderNevypočítavá pruměr Golfupřečíst
16.08. | WyderNevypočítavá pruměr Golfupřečíst
20.07. | ZdenekNevypočítavá pruměr Golfupřečíst

vstoupit do fóra



VIP podpora

Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.

Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).



Statistika


Počet uživatelů: 9 543
Počet vozidel: 41 679
Počet kilometrů: 75 824 657
Spotřebované palivo: 3 747 469
Průměrná spotřeba: 9,08
Počet fotografií: 5 569
Příspěvků v diskusi: 1 699




Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.

Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
© 2007-2013 Float.cz, Design: © 2008 VizitkyBeran.cz
 Nápověda X
Testovací text nápovědy.
ZAVŘÍT