Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.
Diskusní fórum | Dobré a špatné zkušenosti s automobily | Škoda Fabia Combi
lakinooo Registrován: 12.04.2009 Příspěvky: 17 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 26.06.2009 17:26 |
lupen napsal: Ked budem chodit 70-80 tak je ta spotreba realna. napsal: Mě se fabia vždycky líbila ze všech škodovek nejmíň a jak tak koukám na spotřeby u motorů 1,2HTP a 1,4 tak taky nic moc. Je to kolem 7-9ti litrů, málokdo se vejde pod 7l/100km. Tak nevím,ale já s 2,2i jezdím po městě do 9ti litrů a dálku 6,5-8l/100km tak mě to zas nepřipadá tak špatný,vzhledem k tomu ,že mám asi tak 2krát větší auto se 108kW motorem. Asi bych zakázal motory HTP,už jenom kvůli jejich výkonu S fábií jsem několikrát jel jak s 1,2 ,tak i 1,4 16V v různých výbavách a jak píšu,je to nejšerednější škodovka ze všech současných modelů. Toť můj názor S nečím bych si dovolil nesouhlasit, a to: 1. Vzhled- zaleží samozřejmě na vkusu každého. Mě osobně se libí pouze jednička. 2. Spotřeba- každy si musí uvědomit, k čemu je tato kategorie auta určena. Dle mého názoru jsou to cesty po městě a okolo něj. Z 95% ji využívám na cestu do práce a moje spotřeba je v létě kolem 5,6 l a v zimě 5,8 až 5,9/100km. Dálkovou spotřebu (1000km tam, 1000km zpět) jsem měl 5,36l/100km. Podotýkám, že u této cesty tvoří dálnice pouze 15% vzdálenosti. Z rychlostí samozřemě spotřeba stoupá o hodně víc, než u aut s větším objemem motoru. | |
davidsdanonymní | zasláno: 27.06.2009 19:10 |
No když se hodí na fabii přední nárazník z RS a devil eye a 16 elektrony z RS ,tak se otočí každej. | |
Losos Registrován: 12.05.2009 Příspěvky: 1 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 25.07.2009 19:52 |
Přiznám se, že nejsem velký příznivec škodovek- jsem oplista.Mněl jsem možnost řídit služebně několik škodovek Fábia I , Octavia I, II, II, Superb I. Motorizace 1,2 HTP - 1,9TDI - 2,5 .Několik desítek tisíc kilometrů.Každé auto má něco pro a něco proti. Na každé značce je něco co se je lepší nebo horší než má jiná.Škodovka obecně je u nás velmi drahá. Spolehlivost také není její vekou stránkou ( zkušenost Fabie 30 000 přeskočený rozvodový řetěz škodovka to ví a tak prodává novou sadu s prodlouženýma vodítkama, spotřeba 9L, Octavie spotřeba oleje, přebíjení obecně když se to ví proč neudělají změnu, trpí na přední nápravu , zadní tlumiče....) výbava je také velmi slabá ( reakce Opel -Polsko, jen tak kdo vyrábí škodovky moc čechů tam není a použité díly repro, ovladače a další díly made in china)Proč to říkám ? Nejvíc ale nejvíc právě škodovkáři jsou ti kdo zarputile tvrdí že škoda je nejlepší a nemá žádné chyby !!! | |
freez Registrován: 14.12.2008 Příspěvky: 47 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 28.07.2009 15:43 |
napsal: Jediný ,co mě teď dost straší je rozvodový řetěz (má to jako jedinej benzín od opla) a rád u prvních ročníkůr.v. 2000-2 praská. Prý bez jedinýho sebemenšího náznaku opotřebení. Takže to je jediná věc, sice za dost peněz ,ale jediná. Jinak jsem s ní spokojen. No a nežli si koupit nejlevnější novou fabii, tak radši koupím nějakou ojetinu s plnou výbavou a vůbec mi nevadí,že je 5 let stará. Takže já osobně asi už škodovku (za tyhle peníze co je prodávají) nikdy nekoupím. Stejně je to z 90% německej VW Ondro toho řetězu se nemusíš tak obávat, určitě ti nepraskne . Navíc motor 2,2 16V není zdaleka jediný benzínový motor od Opelu který má řetěz, já sám mám také řetězový motor např motory v Corse měli řetěz ještě dřív než tvůj 2,2 16V. Dost automobilek se k tomuto vrací a dneska najdeš řetěz u hodně aut napříč všemi výrobci (škodovku nevyjímaje) on ten řetěz má dost výhod oproti řemenu | |
Kubaanonymní | zasláno: 10.10.2009 20:03 |
u těch opelů s řetězem - ty maj i starý 2,3 D a 2,4i a i nová 1,4i (třeba v astře H) (pro info) | |
rasengan Registrován: 15.03.2009 Příspěvky: 5 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 11.10.2009 18:20 |
Rozhdně bych mezi lepší a už vůbec ne mezi spolehlivější auta nezařazoval Fordy. Teta měla starší Mondeo a to mělo much habaděj. Musely se měnit ramena, brzdový kotouče, ty se za týden opět zkroutily, rezlo to, zadní nárazník praskl sám od sebe asi vlivem kroucení karoserie,.. Pak si teta koupila novou generaci funglovku. Dnes to opět rezne a v servisu s tím byli docela často, problémy od lambda sondy po klimatizaci. Teď si jako další auto do rodiny koupili nejnovější Mondeo opět přímo z autosalonu. Vypadá pěkně, to jo, ale už byl problém se světly, která nešla vypnout a zrovna dnes to při volnoběhu dvakrát chcíplo a napotřetí se z toho vyvalil kouř jako z diesela. Takže ani tato generace nebude nic moc, když to dělá takové věci po čtyřech měsících od koupě. Neříkejte mi, že je to náhoda! A nezlobte se na mě, ale jakákoli škodovka počínaje felicií je spolehlivější. Mám devět let starou felicii 1.3 MPi combi se 160tkm na budíku a kromě termostatu žádný problém a dodnes jede jako nová, ne-li líp. Děda má také felinu, je deset let stará a dodnes jezdí jako nová. Nic nerezne, motor je tichý, dodnes se nic neměnilo a ani to nebylo zapotřebí. Táta měl Oktávku 1.6 a bez sebemenšího problému jezdila až do prodeje, kdy ji se slzou v oku opouštěl. Dnes má Oktávku 1.8T po faceliftu a problémy ani po 5ti letech nejsou! Tak a teď mi řekněte, kde jsou ty poruchové škodovky! S Fabií měl z rodiny čest jen táta a to s 1.4 combi služební. V porovnání s felicií je prý tvrdá a jízdní vlastnosti nevalné. Vhodné jen jako městské vozidlo. Na dálnici ho tlačí náklaďáky a felicie předjíždějí. Tak abych to uzavřel, kromě fabie, kterou nechci ani vidět, nenechám na škodovku dopustit a nějakej ford je pod její úrovní _______________________ Lepší být druhý než mrtvý | |
ondraanonymní | zasláno: 12.10.2009 18:03 |
rasengan : Víš co se říká? Fordem tam ,vlakem zpátky | |
Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!
Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.
Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.
Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.
Poslední diskuse
15.11. | kapitán | čím dál tím horší!!! | |
27.10. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… | |
26.08. | Metan | Nejde pridat CS | |
10.06. | Bluefrog | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
29.05. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
24.01. | tuningrob | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Falkon | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | ddsver | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
07.12. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… |
vstoupit do fóra
VIP podpora
Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Statistika
Počet uživatelů: | 9 543 |
Počet vozidel: | 41 679 |
Počet kilometrů: | 75 824 657 |
Spotřebované palivo: | 3 747 469 |
Průměrná spotřeba: | 9,08 |
Počet fotografií: | 5 569 |
Příspěvků v diskusi: | 1 699 |
Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)