Přihlášení
Uživatel:  ? 
Heslo:

nová registrace
nemohu se přihlásit


Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Dobré a špatné zkušenosti s automobily | Škoda Fabia Combi


Seřadit od:

lakinooo
Registrován: 12.04.2009
Příspěvky: 17

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 26.06.2009 17:26
lupen napsal:

napsal:

Mě se fabia vždycky líbila ze všech škodovek nejmíň a jak tak koukám na spotřeby u motorů 1,2HTP a 1,4 tak taky nic moc. Je to kolem 7-9ti litrů, málokdo se vejde pod 7l/100km. Tak nevím,ale já s 2,2i jezdím po městě do 9ti litrů a dálku 6,5-8l/100km tak mě to zas nepřipadá tak špatný,vzhledem k tomu ,že mám asi tak 2krát větší auto se 108kW motorem. Asi bych zakázal motory HTP,už jenom kvůli jejich výkonu Mr. Green S fábií jsem několikrát jel jak s 1,2 ,tak i 1,4 16V v různých výbavách a jak píšu,je to nejšerednější škodovka ze všech současných modelů. Toť můj názor Mrk


S nečím bych si dovolil nesouhlasit, a to:
1. Vzhled- zaleží samozřejmě na vkusu každého. Mě osobně se libí pouze jednička.
2. Spotřeba- každy si musí uvědomit, k čemu je tato kategorie auta určena. Dle mého názoru jsou to cesty po městě a okolo něj. Z 95% ji využívám na cestu do práce a moje spotřeba je v létě kolem 5,6 l a v zimě 5,8 až 5,9/100km. Dálkovou spotřebu (1000km tam, 1000km zpět) jsem měl 5,36l/100km. Podotýkám, že u této cesty tvoří dálnice pouze 15% vzdálenosti. Z rychlostí samozřemě spotřeba stoupá o hodně víc, než u aut s větším objemem motoru.
Ked budem chodit 70-80 tak je ta spotreba realna.

davidsd

anonymní

zasláno: 27.06.2009 19:10
No když se hodí na fabii přední nárazník z RS a devil eye a 16 elektrony z RS ,tak se otočí každej.

ondra

anonymní

zasláno: 28.06.2009 01:13
davidsd : Ale nesmíš si nechat vzadu cedulku 1.2 HTP Mr. Green A stejně ani tak se mi to auto nelíbí Mrk Vypadá takový jako úzký (ze předu) ,ty přední světla šikmo Koulen o , a uvnitř palubovka daleko od předního okna,že na něj sotva dosahnu když ho chci vyčistit,málo místa pro nohy a celkově interier stísněný. Mě se v ni nikdy nejezdilo dobře a pohodlně.

Losos
Registrován: 12.05.2009
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 25.07.2009 19:52
Přiznám se, že nejsem velký příznivec škodovek- jsem oplista.Mněl jsem možnost řídit služebně několik škodovek Fábia I , Octavia I, II, II, Superb I. Motorizace 1,2 HTP - 1,9TDI - 2,5 .Několik desítek tisíc kilometrů.Každé auto má něco pro a něco proti. Na každé značce je něco co se je lepší nebo horší než má jiná.Škodovka obecně je u nás velmi drahá. Spolehlivost také není její vekou stránkou ( zkušenost Fabie 30 000 přeskočený rozvodový řetěz škodovka to ví a tak prodává novou sadu s prodlouženýma vodítkama, spotřeba 9L, Octavie spotřeba oleje, přebíjení obecně když se to ví proč neudělají změnu, trpí na přední nápravu , zadní tlumiče....) výbava je také velmi slabá ( reakce Opel -Polsko, jen tak kdo vyrábí škodovky moc čechů tam není a použité díly repro, ovladače a další díly made in china)Proč to říkám ? Nejvíc ale nejvíc právě škodovkáři jsou ti kdo zarputile tvrdí že škoda je nejlepší a nemá žádné chyby !!!

ondra

anonymní

zasláno: 27.07.2009 10:42
Losos : Moje první auto byla š120 , postupem času jsem ji vylepšil smv a teď s ní jezdím jen na srazy. Myslel jsem ,že další auta budou taky škodovky, ale když jsem hledal nějakou, nejlépe octavii v benzínu a ne zrovna 1.6ku , něco silnějšího, tak jsem tenkráte zjistil ,jak nehorázně předražený ojetý škodovky jsou a to mě od nich odradilo. Tak jsem přesedlal na opela ( vectru-b 2,2 16V) a nelituji toho. Za poloviční peníze auto s mnohem bohatější výbavou ,nežli u octavie. Jediný ,co mě teď dost straší je rozvodový řetěz (má to jako jedinej benzín od opla) a rád u prvních ročníkůr.v. 2000-2 praská. Prý bez jedinýho sebemenšího náznaku opotřebení. Takže to je jediná věc, sice za dost peněz ,ale jediná. Jinak jsem s ní spokojen. No a nežli si koupit nejlevnější novou fabii, tak radši koupím nějakou ojetinu s plnou výbavou a vůbec mi nevadí,že je 5 let stará. Takže já osobně asi už škodovku (za tyhle peníze co je prodávají) nikdy nekoupím. Stejně je to z 90% německej VW

freez
Registrován: 14.12.2008
Příspěvky: 47

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 28.07.2009 15:43
napsal:

Jediný ,co mě teď dost straší je rozvodový řetěz (má to jako jedinej benzín od opla) a rád u prvních ročníkůr.v. 2000-2 praská. Prý bez jedinýho sebemenšího náznaku opotřebení. Takže to je jediná věc, sice za dost peněz ,ale jediná. Jinak jsem s ní spokojen. No a nežli si koupit nejlevnější novou fabii, tak radši koupím nějakou ojetinu s plnou výbavou a vůbec mi nevadí,že je 5 let stará. Takže já osobně asi už škodovku (za tyhle peníze co je prodávají) nikdy nekoupím. Stejně je to z 90% německej VW

Ondro toho řetězu se nemusíš tak obávat, určitě ti nepraskne . Navíc motor 2,2 16V není zdaleka jediný benzínový motor od Opelu který má řetěz, já sám mám také řetězový motor např motory v Corse měli řetěz ještě dřív než tvůj 2,2 16V. Dost automobilek se k tomuto vrací a dneska najdeš řetěz u hodně aut napříč všemi výrobci (škodovku nevyjímaje) on ten řetěz má dost výhod oproti řemenu Smch

ondra

anonymní

zasláno: 29.07.2009 09:52
Freez, máš pravdu ,na Corsu jsem zapoměl smv Jenomže specialně u prvních Vecter s motorem Z22SE to byla výrobní vada ,způsobená nedostatečným mazáním.Bohužel nikdo není schopen,ani u Opla, říct ,které série se to týká. Už vím minimálně o třech autech s tímhle motorem v okolí, které toto potkalo Smutek Jinak jako auto ,je to za ty kačky dobré a pohodlné (ne jako fabka,či koktávie) ,ale tahle "muška" mě děsí. Oprava není zrovna za pár kaček a dát je dohromady chvilku potrvá.

Kuba

anonymní

zasláno: 10.10.2009 20:03
u těch opelů s řetězem - ty maj i starý 2,3 D a 2,4i a i nová 1,4i (třeba v astře H) (pro info)

rasengan
Registrován: 15.03.2009
Příspěvky: 5

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 11.10.2009 18:20
Rozhdně bych mezi lepší a už vůbec ne mezi spolehlivější auta nezařazoval Fordy. Teta měla starší Mondeo a to mělo much habaděj. Musely se měnit ramena, brzdový kotouče, ty se za týden opět zkroutily, rezlo to, zadní nárazník praskl sám od sebe asi vlivem kroucení karoserie,.. Pak si teta koupila novou generaci funglovku. Dnes to opět rezne a v servisu s tím byli docela často, problémy od lambda sondy po klimatizaci. Teď si jako další auto do rodiny koupili nejnovější Mondeo opět přímo z autosalonu. Vypadá pěkně, to jo, ale už byl problém se světly, která nešla vypnout a zrovna dnes to při volnoběhu dvakrát chcíplo a napotřetí se z toho vyvalil kouř jako z diesela. Takže ani tato generace nebude nic moc, když to dělá takové věci po čtyřech měsících od koupě. Neříkejte mi, že je to náhoda! A nezlobte se na mě, ale jakákoli škodovka počínaje felicií je spolehlivější. Mám devět let starou felicii 1.3 MPi combi se 160tkm na budíku a kromě termostatu žádný problém a dodnes jede jako nová, ne-li líp. Děda má také felinu, je deset let stará a dodnes jezdí jako nová. Nic nerezne, motor je tichý, dodnes se nic neměnilo a ani to nebylo zapotřebí. Táta měl Oktávku 1.6 a bez sebemenšího problému jezdila až do prodeje, kdy ji se slzou v oku opouštěl. Dnes má Oktávku 1.8T po faceliftu a problémy ani po 5ti letech nejsou! Tak a teď mi řekněte, kde jsou ty poruchové škodovky! Otaznk S Fabií měl z rodiny čest jen táta a to s 1.4 combi služební. V porovnání s felicií je prý tvrdá a jízdní vlastnosti nevalné. Vhodné jen jako městské vozidlo. Na dálnici ho tlačí náklaďáky a felicie předjíždějí.

Tak abych to uzavřel, kromě fabie, kterou nechci ani vidět, nenechám na škodovku dopustit a nějakej ford je pod její úrovní Velk smch

_______________________
Lepší být druhý než mrtvý

ondra

anonymní

zasláno: 12.10.2009 18:03
rasengan : Víš co se říká? Fordem tam ,vlakem zpátky Mr. Green




Nový příspěvek




Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!


Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.

Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.

Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.

Poslední diskuse

15.11. | kapitánčím dál tím horší!!!přečíst
27.10. | Kico85Spotřeby 3 - veřejná zkušebn…přečíst
26.08. | MetanNejde pridat CSpřečíst
10.06. | BluefrogNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
29.05. | WyderNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
24.01. | tuningrobNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | FalkonNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | ddsverNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | WyderNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
07.12. | Kico85Spotřeby 3 - veřejná zkušebn…přečíst

vstoupit do fóra



VIP podpora

Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.

Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).



Statistika


Počet uživatelů: 9 543
Počet vozidel: 41 679
Počet kilometrů: 75 824 657
Spotřebované palivo: 3 747 469
Průměrná spotřeba: 9,08
Počet fotografií: 5 569
Příspěvků v diskusi: 1 699




Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.

Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
© 2007-2013 Float.cz, Design: © 2008 VizitkyBeran.cz
 Nápověda X
Testovací text nápovědy.
ZAVŘÍT