Detail automobilu
2022 HYUNDAI i30 1.0 T-GDI 7ST. DCT (2022)
Uživatel: Without_R
Poslední tankování: 23. 11. 2024
Evidovaná vzdálenost: 15 797 km
Evidovaná spotřeba: 829 l
Průměrná spotřeba: 5,25 l / 100 km
Poslední tankování: 23. 11. 2024
Evidovaná vzdálenost: 15 797 km
Evidovaná spotřeba: 829 l
Průměrná spotřeba: 5,25 l / 100 km
Evidované tankování
Datum | Stav km | Palivo | Množství [l] | Cena/l [] | Celkem [] | Silnice | Styl jízdy | Spotřeba [l/100km] | |||
23.11.24 | 15812 | +632 | 35,61 | 33,50 | 1 192,90 | 5,63 | |||||
27.10.24 | 15180 | +830 | 41,48 | 35,50 | 1 472,50 | 5,00 | |||||
20.09.24 | 14350 | +855 | 41,33 | 35,50 | 1 467,20 | 4,83 | |||||
28.08.24 | 13495 | +866 | 44,55 | 35,50 | 1 581,50 | 5,14 | |||||
16.07.24 | 12629 | +819 | 41,62 | 38,50 | 1 602,40 | 5,08 | |||||
31.05.24 | 11810 | +821 | 40,25 | 38,90 | 1 565,70 | 4,90 | |||||
23.04.24 | 10989 | +792 | 41,62 | 40,30 | 1 677,30 | 5,26 | |||||
26.03.24 | 10197 | +780 | 42,92 | 38,50 | 1 652,40 | 5,50 | |||||
29.02.24 | 9417 | +771 | 41,39 | 38,50 | 1 593,50 | 5,37 | |||||
01.02.24 | 8646 | +693 | 39,63 | 36,70 | 1 454,40 | 5,72 | |||||
08.01.24 | 7953 | +756 | 42,20 | 35,50 | 1 498,10 | 5,58 | |||||
05.12.23 | 7197 | +800 | 43,14 | 35,90 | 1 548,70 | 5,39 | |||||
27.10.23 | 6397 | +872 | 42,96 | 37,90 | 1 628,20 | 4,93 | |||||
16.09.23 | 5525 | +858 | 43,32 | 39,90 | 1 728,50 | 5,05 | |||||
10.08.23 | 4667 | +861 | 42,64 | 39,50 | 1 684,30 | 4,95 | |||||
27.06.23 | 3806 | +817 | 39,40 | 37,90 | 1 493,30 | 4,82 | |||||
23.05.23 | 2989 | +723 | 37,73 | 35,90 | 1 354,50 | 5,22 | |||||
22.04.23 | 2266 | +764 | 42,99 | 36,90 | 1 586,30 | 5,63 | |||||
10.03.23 | 1502 | +746 | 41,97 | 36,50 | 1 531,90 | 5,63 | |||||
26.01.23 | 756 | +741 | 42,62 | 36,90 | 1 572,70 | 5,75 | |||||
19.12.22 | 15 | 38,09 | 34,90 | 1 329,30 | 0,00 |
Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!
Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.
Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.
Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.
Poslední diskuse
17.12. | Spotreb… | Částečná (zatím?) obnova výv… | |
07.12. | Wyder | čím dál tím horší!!! | |
15.11. | kapitán | čím dál tím horší!!! | |
27.10. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… | |
26.08. | Metan | Nejde pridat CS | |
10.06. | Bluefrog | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
29.05. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
24.01. | tuningrob | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Falkon | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | ddsver | Nová verze Spotřeby.cz - náz… |
vstoupit do fóra
VIP podpora
Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Statistika
Počet uživatelů: | 9 543 |
Počet vozidel: | 41 679 |
Počet kilometrů: | 75 824 657 |
Spotřebované palivo: | 3 747 469 |
Průměrná spotřeba: | 9,08 |
Počet fotografií: | 5 569 |
Příspěvků v diskusi: | 1 699 |
Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)