Detail automobilu
FORD C-MAX 2,0i 16V, Duratec 107 kW / 145 HP (2009) ![Benzín Benzín](https://v2.spotreby.cz/imgs/benzin.gif)
![FORD C-MAX 2,0i 16V, Duratec 107 kW / 145 HP FORD C-MAX 2,0i 16V, Duratec 107 kW / 145 HP](https://static.spotreby.cz/images/cars/thumbs/4e3a2c7a1ff9b.jpg)
![Zvětšit fotografii Zvětšit fotografii](https://v2.spotreby.cz/imgs/lupa.gif)
![Benzín Benzín](https://v2.spotreby.cz/imgs/benzin.gif)
![FORD C-MAX 2,0i 16V, Duratec 107 kW / 145 HP FORD C-MAX 2,0i 16V, Duratec 107 kW / 145 HP](https://static.spotreby.cz/images/cars/thumbs/4e3a2c7a1ff9b.jpg)
![Zvětšit fotografii Zvětšit fotografii](https://v2.spotreby.cz/imgs/lupa.gif)
Uživatel: otacz
Poslední tankování: 12. 10. 2012
Evidovaná vzdálenost: 9 724 km
Evidovaná spotřeba: 930 l
Průměrná spotřeba: 9,57 l / 100 km
Poslední tankování: 12. 10. 2012
Evidovaná vzdálenost: 9 724 km
Evidovaná spotřeba: 930 l
Průměrná spotřeba: 9,57 l / 100 km
AUTOMAT
Evidované tankování
Datum | Stav km | Palivo | Množství [l] | Cena/l [] | Celkem [] | Silnice![]() ![]() ![]() | Styl jízdy![]() ![]() ![]() ![]() | Spotřeba [l/100km] | |||
11.10.12 | 13812 | +512 | ![]() | ![]() | 37,20 | 1 820,90 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,56 | |||
15.09.12 | 13300 | +400 | ![]() | ![]() | 36,90 | 1 172,30 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 7,94 | |||
26.08.12 | 12900 | +494 | ![]() | ![]() | 38,10 | 1 860,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,88 | |||
16.08.12 | 12406 | +234 | ![]() | ![]() | 36,40 | 777,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,12 | |||
12.08.12 | 12172 | +401 | ![]() | ![]() | 35,50 | 1 250,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,78 | |||
05.08.12 | 11771 | +325 | ![]() | ![]() | 35,30 | 960,20 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,37 | |||
03.08.12 | 11600 | ![]() | 0,00 | ||||||||
29.07.12 | 11446 | +496 | ![]() | ![]() | 35,00 | 1 756,10 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,11 | |||
13.07.12 | 10950 | +426 | ![]() | ![]() | 34,40 | 1 500,20 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,24 | |||
30.06.12 | 10524 | +215 | ![]() | ![]() | 34,40 | 630,20 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,52 | |||
24.06.12 | 10309 | +261 | ![]() | ![]() | 34,40 | 890,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,91 | |||
16.06.12 | 10048 | +382 | ![]() | ![]() | 34,40 | 1 270,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,66 | |||
20.05.12 | 9666 | +435 | ![]() | ![]() | 35,40 | 1 417,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,20 | |||
30.04.12 | 9231 | +535 | ![]() | ![]() | 37,20 | 1 820,90 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,15 | |||
08.04.12 | 8696 | +282 | ![]() | ![]() | 36,90 | 915,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,49 | |||
04.04.12 | 8414 | +415 | ![]() | ![]() | 36,90 | 1 776,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11,81 | |||
03.03.12 | 7999 | +127 | ![]() | ![]() | 39,70 | 2 000,10 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,04 | |||
24.02.12 | 7872 | +325 | ![]() | 13,37 | 37,40 | 500,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,26 | |||
09.02.12 | 7547 | +472 | ![]() | 27,86 | 35,90 | 1 000,20 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11,02 | |||
14.01.12 | 7075 | +486 | ![]() | ![]() | 34,40 | 1 666,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,97 | |||
10.12.11 | 6589 | +487 | ![]() | ![]() | 33,90 | 1 665,50 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,09 | |||
26.10.11 | 6102 | +430 | ![]() | ![]() | 33,80 | 1 552,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,68 | |||
02.10.11 | 5672 | +520 | ![]() | ![]() | 33,80 | 1 641,70 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,34 | |||
28.08.11 | 5152 | +142 | ![]() | ![]() | 33,50 | 405,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,51 | |||
27.08.11 | 5010 | +354 | ![]() | ![]() | 33,20 | 1 601,90 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 9,71 | |||
10.08.11 | 4656 | +568 | ![]() | 36,12 | 34,60 | 1 249,80 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,80 | |||
03.08.11 | 4088 | +4088 | ![]() | ![]() | 34,90 | 1 689,90 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 1,18 |
Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!
Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.
![](https://static.spotreby.cz/images/spotreby3-300.gif)
Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.
Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.
Poslední diskuse
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
![](https://v2.spotreby.cz/imgs/fblt.gif)
VIP podpora
Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Statistika
Počet uživatelů: | 9 543 |
Počet vozidel: | 41 679 |
Počet kilometrů: | 75 824 657 |
Spotřebované palivo: | 3 747 469 |
Průměrná spotřeba: | 9,08 |
Počet fotografií: | 5 569 |
Příspěvků v diskusi: | 1 699 |
Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)