Detail automobilu
FORD FOCUS II. ST 2,5T Duratec ST 166 kW / 225 HP (2006)
![Benzín Benzín](https://v2.spotreby.cz/imgs/benzin.gif)
![FORD FOCUS II. ST 2,5T Duratec ST 166 kW / 225 HP FORD FOCUS II. ST 2,5T Duratec ST 166 kW / 225 HP](https://static.spotreby.cz/images/cars/thumbs/329276_3295694318343_1131663590_o.jpg)
![Zvětšit fotografii Zvětšit fotografii](https://v2.spotreby.cz/imgs/lupa.gif)
![Klimatizace Klimatizace](https://v2.spotreby.cz/imgs/klima.gif)
![Chiptuning Chiptuning](https://v2.spotreby.cz/imgs/chip.gif)
![Tuningové úpravy Tuningové úpravy](https://v2.spotreby.cz/imgs/tuning.gif)
![Benzín Benzín](https://v2.spotreby.cz/imgs/benzin.gif)
![FORD FOCUS II. ST 2,5T Duratec ST 166 kW / 225 HP FORD FOCUS II. ST 2,5T Duratec ST 166 kW / 225 HP](https://static.spotreby.cz/images/cars/thumbs/329276_3295694318343_1131663590_o.jpg)
![Zvětšit fotografii Zvětšit fotografii](https://v2.spotreby.cz/imgs/lupa.gif)
Uživatel: skswat
Poslední tankování: 26. 7. 2013
Evidovaná vzdálenost: 16 692 km
Evidovaná spotřeba: 1 994 l
Průměrná spotřeba: 11,95 l / 100 km
Poslední tankování: 26. 7. 2013
Evidovaná vzdálenost: 16 692 km
Evidovaná spotřeba: 1 994 l
Průměrná spotřeba: 11,95 l / 100 km
Dreamscience Stratagem Ultra, Mongoose Turbo Back - Decat, Autospecialists.co.uk CAIS
Evidované tankování
Datum | Stav km | Palivo | Množství [l] | Cena/l [] | Celkem [] | Silnice![]() ![]() ![]() | Styl jízdy![]() ![]() ![]() ![]() | Spotřeba [l/100km] | |||
18.07.13 | 91059 | +627 | ![]() | ![]() | 1,50 | 77,20 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 8,15 | |||
01.07.13 | 90500 | ![]() | 300,00 | ||||||||
30.06.13 | 90432 | +345 | ![]() | ![]() | 1,60 | 72,10 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 12,90 | |||
24.06.13 | 90087 | +105 | ![]() | ![]() | 1,60 | 80,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,31 | |||
23.06.13 | 89982 | +382 | ![]() | 13,42 | 1,50 | 20,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 13,61 | |||
14.06.13 | 89600 | +409 | ![]() | ![]() | 1,70 | 79,10 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11,58 | |||
03.06.13 | 89191 | +332 | ![]() | ![]() | 1,60 | 70,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 13,02 | |||
27.05.13 | 88859 | +328 | ![]() | ![]() | 1,70 | 71,80 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 13,11 | |||
19.05.13 | 88532 | ![]() | 380,00 | ||||||||
18.05.13 | 88531 | +491 | ![]() | ![]() | 1,50 | 75,30 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,30 | |||
18.05.13 | 88530 | ![]() | 220,00 | ||||||||
10.05.13 | 88040 | +357 | ![]() | ![]() | 1,50 | 55,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,34 | |||
04.05.13 | 87683 | +271 | ![]() | ![]() | 1,70 | 74,50 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 15,98 | |||
04.05.13 | 87412 | +322 | ![]() | ![]() | 1,50 | 73,80 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 15,37 | |||
26.04.13 | 87090 | +329 | ![]() | ![]() | 1,70 | 80,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 14,40 | |||
22.04.13 | 86761 | +188 | ![]() | ![]() | 1,60 | 60,80 | ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 19,97 | ||
20.04.13 | 86573 | +221 | ![]() | ![]() | 1,60 | 70,30 | ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 19,65 | ||
19.04.13 | 86352 | +298 | ![]() | ![]() | 1,50 | 64,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 14,42 | |||
19.04.13 | 86150 | ![]() | 465,00 | ||||||||
11.04.13 | 86054 | +240 | ![]() | ![]() | 1,70 | 86,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 12,82 | |||
07.04.13 | 85814 | +431 | ![]() | 30,13 | 1,70 | 50,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11,55 | |||
01.04.13 | 85383 | +288 | ![]() | ![]() | 1,70 | 65,50 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 13,75 | |||
28.03.13 | 85095 | +366 | ![]() | ![]() | 1,60 | 80,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 13,79 | |||
24.03.13 | 84729 | +358 | ![]() | ![]() | 1,70 | 77,60 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 12,57 | |||
22.03.13 | 84700 | ![]() | 62,80 | ||||||||
17.03.13 | 84371 | +447 | ![]() | ![]() | 1,70 | 82,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11,09 | |||
08.03.13 | 83924 | +442 | ![]() | ![]() | 1,70 | 77,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 10,53 | |||
28.02.13 | 83482 | +425 | ![]() | ![]() | 1,60 | 74,50 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11,06 | |||
16.02.13 | 83057 | +381 | ![]() | ![]() | 1,60 | 77,00 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 12,33 | |||
10.02.13 | 82676 | +366 | ![]() | ![]() | 1,70 | 83,60 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 13,21 |
Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!
Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.
![](https://static.spotreby.cz/images/spotreby3-300.gif)
Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.
Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.
Poslední diskuse
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
24.06. | gBqsPxAZ | Nejde pridat CS | ![]() |
![](https://v2.spotreby.cz/imgs/fblt.gif)
VIP podpora
Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).
Statistika
Počet uživatelů: | 9 543 |
Počet vozidel: | 41 679 |
Počet kilometrů: | 75 824 657 |
Spotřebované palivo: | 3 747 469 |
Průměrná spotřeba: | 9,08 |
Počet fotografií: | 5 569 |
Příspěvků v diskusi: | 1 699 |
Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.
Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)