Přihlášení
Uživatel:  ? 
Heslo:

nová registrace
nemohu se přihlásit


Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Ostatní o spotřebě | Palivo E85


Seřadit od:

ondra

anonymní

zasláno: 04.02.2011 13:13
...máš tam ještě vstřikovací trysky, čidla, hadičky z plastu atd... Mě je to jedno, jezdi si na co chceš, jen je mi líto případného budoucího majitele tvého auta Velk smch Nehledě na to, že na N95 budeš mít minimálně o litr menší spotřebu ve městě a o víc jak litr při jízdě mimo město. To si taky započítej do toho "ušetřeného" Mrk Než jezdit na tuhle srač*ku, tak bych opravdu investoval radši do LPG, tam je návratnost investice vcelku rychlá (pokud nejezdíš 5000km za rok) a i cena za litr paliva / plynu mnohem příznivější.

krehnis
Registrován: 23.10.2010
Příspěvky: 2

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 08.02.2011 20:18
Já jezdim s Feldou 1.3 jednobodem na E85 na čistej dost často.Upravil jsem si trochu hodnoty teploty pro jednotku a i v zimě do -8C chytám na první otočení! Pokud je větší zima ,tak chytne ,ale cca za 5s chcípne.Natočim znovu a jedu.Má trochu menší výkon od 2tis do 2,5tis ot,ale jinak OK.Spotřeba lítá podle teplot venku.Ale dlouhodobej průměr mám 7.8.Jezdim 15km ráno do práce (pořád vesnice a kopce) Celkově si myslím ,že spotřeba jde nahoru na čistý E85 tak o 10%= pořád jedzim levněji než na N95 Cool

Havlicek.Lukas
Registrován: 15.01.2010
Příspěvky: 117

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 08.02.2011 20:19
krehnis napsal:

.Upravil jsem si trochu hodnoty teploty pro jednotku a i v zimě do -8C chytám na první otočení!

jak upravil?

krehnis
Registrován: 23.10.2010
Příspěvky: 2

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 08.02.2011 20:23
Havlicek.Lukas napsal:

krehnis napsal:

.Upravil jsem si trochu hodnoty teploty pro jednotku a i v zimě do -8C chytám na první otočení!

jak upravil?


Prostě když je venku 0C tak mi jednotka ukazuje - 10C a když je -10C tak ukazuje -29C.Naopak abych nezničil charakteristiku teplot,už při 40C mi čidlo ukazuje 35C a při 80C ukazuje 79C.Aby to zbytečně nežralo.Teď řesím problem Lambda sondy,protože lambda faktor na E85 je pořád na 1.05 (moc chudá) jednotka se to snaží obohatit ale nemá čím pohnout.Takže jí chci nalhat nižší hodnoty cca o 0.03 lambda faktor

Havlicek.Lukas
Registrován: 15.01.2010
Příspěvky: 117

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 23.02.2011 19:47
krehnis > tak to je pro me moc slozite neslo by to vysvetlit nejak jednoduse?

p.nepetr
Registrován: 24.03.2011
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 24.03.2011 08:49
Co se týče přestavby. U mé Octavie 1,6 74 KW stojí 9000,- Měníse svíčky a připojí se řidící jednotka která má za úkol prodloužit délku vstřiku. Doba montáže cca 2 hodiny. Na plné nádrži při dnešních cenách uštřím 440,- tak že 20 nádrží a mám to zpět a pak už jen šetřím Smch . Jelikož mám nádrž cca na týden ježdění návratnost byla velmi rychlá. proti LPG které bych v autě nechtěl ani zadarmo. Auto za A. nesmrdí plynem. B. nemám nikde žádnou nesmyslnou nádrž. C. Motorový prostor není protkán kilometry hadic a drátů. C. neřeším revize a dvojí emise. D.Motor má vyšší výkon u LPG jde výkon dolů. Žádne hadičky a podobné nesmysly jak uvádíte nemají s přestavbou nic společného Mr. Green

Zaragus
Registrován: 07.12.2010
Příspěvky: 28

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 13.04.2011 17:34
moje zkušenost s palivem E85 je asi taková:

kombinace: 1:1 _ Pokud tankuju dobrý benzín, třeba i víceoktanový a mícham to s Ethanolem, není vůbec žádný problém (jedná se o stříkačku motor MPI). Strach z koroze může být na místě u starších strojů, ale pokud se na palivo E85 nejezdí dlouhodobě, neviděl bych tuto hrozbu jako adekvátní (ostatně, každý to musí zvážit s ohledem na svůj vůz)

kombinace 100% E85: NEDOPORUCUJU.... Zvláště né stříkačkám. Po čase se může motor zadusit, čerpadlo prostě ethanol nenasává tak snadno, což může způsobit nemilé překvapení při předjíždění, kdy motor na pár sekund vynechá a zvlášt na křižovatce, když máte zelenou a z volnoběhu motor automaticky zdechne.... Pak nastartuj Velk smch Se špatně nasátým ethanolem Smch

Vynechávky motoru jsou docela problém, zvlášt pro řidiče, co to vytloukají plným plynem, zvlášť silnější motory můžou pak dostat takovou explozi, že je chcípnutý motor při rychlé spojce proti tomu nic Smch že to rozvodům a mechanickým částem prospívat nebude, zminovat nemusim.

Havlicek.Lukas
Registrován: 15.01.2010
Příspěvky: 117

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 15.04.2011 06:40
Citroen C4 1,4i 16V v utery dopoledne teplota podle palubniho pocitace 6°C

http://www.youtube.com/watch?v=SgmiROwCusc

pro stouraly auto melo v nadrzi 8 litru N95 a 50 litru E85

prvni start zbytek paliva z predesleho dne Velk smch
druhy neuspesny start sem protahoval schvalne Stydln
treti start uz to chytlo bezproblemu ale slapnul sem mu za krk
ctvrty start uz auto jede bezproblemu motor se pomalu zahriva a uz necuka

Michaeluska
Registrován: 16.05.2010
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 20.04.2011 16:06
Chystám se to nalít do svého Renaulta Megana rok výroby 1996, motor 1,6e. Nemáte s tím někdo zkušenost u podobného vozidla? Mrk

no tak to teda cumim

anonymní

zasláno: 05.05.2011 03:46
......pokud nekdo do auta ktery neni prestaveny na E85 toto lije a diví se ze má větší spotřebu tak je umě id...ot!!! Má se to asi tak, že lambda sonda rozpozná složení výfukových plynů u E85 a zjistí jiné složení než má přednastaveno, dá povel do ŘJ a ta zvedne bohatost = větší spotřeba. Od toho jsou ty přestavby aby lambda nekecala a motor papal jako normalni mnozstvi a hlavne aby auto v zime slo nastartovat do -25 na prvni škub...............................jojo františek uviděl u stojanu palivo za 24kč tak to zkusil a pak se hrozně divil, že to papá............českej národ je fakt divnej (to bude asi tim komunismem) Stydln Stydln Stydln Stydln Stydln Stydln Stydln Stydln Stydln Stydln




Nový příspěvek




Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!


Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.

Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.

Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.

Poslední diskuse

24.01. | tuningrobNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | FalkonNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | ddsverNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | WyderNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
07.12. | Kico85Spotřeby 3 - veřejná zkušebn…přečíst
04.09. | SestbitNejde pridat CSpřečíst
23.08. | tuningrobNejde pridat CSpřečíst
22.08. | WyderNevypočítavá pruměr Golfupřečíst
16.08. | WyderNevypočítavá pruměr Golfupřečíst
20.07. | ZdenekNevypočítavá pruměr Golfupřečíst

vstoupit do fóra



VIP podpora

Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.

Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).



Statistika


Počet uživatelů: 9 543
Počet vozidel: 41 679
Počet kilometrů: 75 824 657
Spotřebované palivo: 3 747 469
Průměrná spotřeba: 9,08
Počet fotografií: 5 569
Příspěvků v diskusi: 1 699




Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.

Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
© 2007-2013 Float.cz, Design: © 2008 VizitkyBeran.cz
 Nápověda X
Testovací text nápovědy.
ZAVŘÍT