Přihlášení
Uživatel:  ? 
Heslo:

nová registrace
nemohu se přihlásit


Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Ostatní o automobilech | Zamrzání nafty


Seřadit od:

šulda
Registrován: 09.06.2010
Příspěvky: 160

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 12.01.2011 14:15
Jasně, každej jede podle sebe a tak to má bejt Mrk Tankuju z 98% u třech stejnejch čerpaček Vervu a nemám zatím problém, ani -25° neublížilo, tak to neřeším. Známej vloni v prosinci tankoval u nějaký malý soukromý čerpačky plnou a když přišly ty větší mrazy tak mu to zamrzlo. Halt chtěl ušetřit Mr. Green Bylo to těsně před tím než oznámili že obžalovali 19lidí, 3 dali hned do vazby, za to že sem vozili nějakej šmejd určenej na stavby či kam. Prodávali ho jako normální naftu (i u nás v okolí), obsahuje 80% nafty zbytek přísady a mimo to že to ničí moderní diesel motory zamrzá už při -5°

Honza

anonymní

zasláno: 03.02.2012 10:56
Dobrý den,dnes ráno jsem vyjel renaultem Mastrem na závoz.Start ok, při -17 auto cuklo a omezilo otáčky,přitom jsem dával do nafty trojnásobné množství aditiv,dle rad výrobce při silných mrazech.V nádrži byla půlka,stavil jsem se u Benziny,koupil aditiva,nalil do nádrže a dotankoval zimní naftou Verva.Na Liberecku bylo -25,auto jelo v pohodě,při dojezdu zpět domů opět -17 a znovu začal problém se vstřikováním.Nejsem z toho moc chytrej,věděl by někdo kde je problém?Díky.

Milan

anonymní

zasláno: 03.02.2012 20:06
Ve středu 1.2.2012 jsem nakoupil v Hradci Králové u Agip naftu Diesel Tech, parkuji venku, druhý den ráno při -18 jsem normálně ujel 130 km, dnes ráno v Brně taky - 18 stupňů a k tomu mírný vítr a ujel jsem jen 500 metrů a porucha motoru, pak 100 metrů a znovu porucha a nakonec jsem to už ani nenatočil. odtah do servisu, nafta zamrzla, takže poučení je, že ani u značkové pumpy nenatankujete to nejlepší, tankuji u Agipu dlouhodobě a určitě to přehodnotím! Zbytečně vyhozené peníze za odtah - ze Zemědělské do Motortec u Globusu za 2100,-!!! Servis Motortec SUPER PŘÍSTUP a jen 500,- vynulování poruchy a prohlídka, hodinka na ohřátí...

123

anonymní

zasláno: 04.02.2012 15:50
VIF také používám u služebáku nastartuji ale u mého auta jak je -10 C tak už ne a docela mě překvapilo že jsem nechal plechovku VIF v kufru a ráno se mi z toho stal rosol tak nevím nevím jak moc to funguje Vykink

Beránek

anonymní

zasláno: 06.02.2012 13:32
Já používám TEC-2000 Diesel Injector Cleaner už 3 roky celoročně a v zimě při mrazech jako je teď, tak dávám půlku pixsly do celé nádrže a max. spokojenost. Neexistuje, že bych nenastartoval ani jedno auto! Kupoval jsem to v Autokelly servisu a teď to maj všude. A ještě se mi snížila spotřeba a nehulí. Takže ať si mrzne klidně -50 C . Já jedu dál [:)] .

Zaragus

anonymní

zasláno: 06.02.2012 14:57
Celou zimu jezdím na ONO tank... Startuju v -23°C na první otočení a při dlouhodobých jízdach nafta ani jednou nezamrzla.

Fiat Stilo JTD 85kw

Zaragus

anonymní

zasláno: 06.02.2012 14:58
Jak slyším o nadměrném cpaní aditiv do nafty, připadám si, jakoby dotyční problémy přímo vyžadovali.

petrm
Registrován: 09.07.2011
Příspěvky: 4

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 07.02.2012 20:55
napsal:

VIF také používám u služebáku nastartuji ale u mého auta jak je -10 C tak už ne a docela mě překvapilo že jsem nechal plechovku VIF v kufru a ráno se mi z toho stal rosol tak nevím nevím jak moc to funguje Vykink


Dneska jsem zrovna četl jejich inzerát kde jasně píší a asi to mají i na plechovce , že jejich koncentrovaná aditiva zamrznou uplně stejně jako cokoliv jinýho a že až když se smíchají s naftou a zředí pak teprve získají svoji funkci . Důrazně tam upozorňují že máte mít plechovku doma v teple a né přes noc v autě . Jsou to jedny z mála aditiv co opravdu fungují , ale musíte je lít do nafty když je normálně tekutá (teplá Velk smch Velk smch Velk smch ) , když už začíná houstnout a srážet parafín Koulen o tak je pozdě a nic ho nedokáže rozpustit kromě teplé garáže Mr. Green Mr. Green

_______________________
KIA Cee'd SW 1.6 Gdi 99 Kw

Petr

anonymní

zasláno: 11.02.2012 12:41
zdravím,auto mám 5 let staré,za ta léta ani jeden problém se zamrznutím nafty,až dnes při -2O °C zamrzlá nafta a to přes rok tankuji zimní naftu u agip pumpy v Karlových Varech,takže ani tam není nafta tak kvalitní jak všude vychvalují....

kofim
Registrován: 02.04.2013
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 22.05.2013 09:54
zdravím, před současnou benzinovou zafirou jsem vlastnil cca 11let citroen berlingo 2,0hdi, z rv. 2001. Dokud jsem ho garážoval, nikdy jsem se zamrzáním nafty neměl problém, nikdy jsem do nafty nic nepřidával (tankoval jsem kde zrovna došla...). Pak přišla první zima bez garáže a ejhle. Start v pohodě, dojezd 200m ke křižovatce a konec - pomohlo odtažení do vyhřáté garáže, proběhlo nalití přípravku proti mrznutí nafty. Druhý den (po ujetí cca 400km) ráno opět zamzlá nafta...takže aditivum nezafungovalo. Pak mi poradil jeden bývalý voják z povolání: "v zimě jsme vždycky přidávali do nafty benzín", tak jsem to vyzkoušel...a musím říci, že tohle jediné u tohohle auta fungovalo...zezačátku jsem zkoumal poměr, nakonec jsem došel k poměru 1:10 až 1:20 podle předpovídaného mrazu.
Teď už tyhle problémy naštěstí řešit nemusím...




Nový příspěvek




Spotřeby 3 - veřejná BETA verze!


Hledáme aktivní pomocníky s testováním nové verze Spotřeb.

Zjedušený, přehlednější vzhled, oprava několika protivných chyb, podrobnější nápověda, rychlé menu pro přístup k funkcím na méně prokliků a několik dalších zlepšení. Zcela jsme přepracovali práci s databází automobilů a čerpacích stanic. Už by nemělo docházet k duplicitám.

Prosím, pojďme o nové verzi diskutovat sem.

Poslední diskuse

15.11. | kapitánčím dál tím horší!!!přečíst
27.10. | Kico85Spotřeby 3 - veřejná zkušebn…přečíst
26.08. | MetanNejde pridat CSpřečíst
10.06. | BluefrogNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
29.05. | WyderNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
24.01. | tuningrobNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | FalkonNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | ddsverNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
06.01. | WyderNová verze Spotřeby.cz - náz…přečíst
07.12. | Kico85Spotřeby 3 - veřejná zkušebn…přečíst

vstoupit do fóra



VIP podpora

Podporu formou kontaktního formuláře a e-mailu jsme byli nuceni ponechat jen členům VIP klubu Spotřeby.cz, z důvodů neustále se opakujících stejných dotazů, které není v našich silách řešit.

Dotazy, stížnosti a náměty ostatních uživatelů rádi vyřešíme v rámci diskuzního fóra (bez časové garance).



Statistika


Počet uživatelů: 9 543
Počet vozidel: 41 679
Počet kilometrů: 75 824 657
Spotřebované palivo: 3 747 469
Průměrná spotřeba: 9,08
Počet fotografií: 5 569
Příspěvků v diskusi: 1 699




Hledaný výraz musí obsahovat název výrobce vozidla. Dále může obsahovat název modelu a objem motoru (v litrech), případně doplněný o zkratku D (diesel), TD (turbodiesel). Do závorky lze doplnit rok výroby, nebo jeho rozmezí.
Nelze zatím používat zkratky označení motorizace, jako např. HTP.

Příklady:
ŠKODA FELICIA 1,3
ŠKODA FABIA 1,9TD (2003)
OPEL ASTRA CARAVAN 1,9TD (2007-2011)
© 2007-2013 Float.cz, Design: © 2008 VizitkyBeran.cz
 Nápověda X
Testovací text nápovědy.
ZAVŘÍT